Blue Fox direktør Torben Skovsgaard kunne indledningsvist fortælle, hvordan Herning Blue Fox ser mod en fremtid, hvor man udover sine store udviklingsmæssige ambitioner også kan fortælle om, at der skal noget ekstra til for at følge med tiden samt de kommercielle og økonomiske stigende krav.
Med tilgangen af flere nye topsponsorer og ikke mindst de 3 hovedsponsorer, kan Blue Fox med mere end 250 sponsorer, glædeligt se mod en stor lokal vilje til at bakke op om den midtjyske ishockeystolthed. Og netop det lokale islæt og det hjerte sponsorerne har for så traditionsbunden en klub, som Herning Blue Fox er i byen og hele nærområdet, har haft utrolig stor betydning for hovedsponsoraterne.
Herning Blue Fox’ medieteam var også på pletten, da Herning Folkeblad var forbi for at interviewe vores nye hovedsponsorer, Morten Dilling fra undertøjsfirmaet Dilling, Lars Breinholdt Andersen fra Jyske Bank og Henrik Kastbjerg fra itm8. Det er der kommet følgende lille film ud af.
Du kan også læse artiklen fra i lørdags lige her – bemærk der er tale om en låst artikel.